Author Topic: e negatieve impact op beide geslachten. Probeer de  (Read 1 times)

yaya2017

• Hero Member
    • View Profile
e negatieve impact op beide geslachten. Probeer de
« on: February 12, 2019, 02:34:50 am »
Ongeacht hoe klein leven door de liefhebbers wordt verkocht, duurzaamheid was voor de meeste deelnemers aan mijn studie geen grote drijfveer. In plaats daarvan was het bijna een Nike Air Presto Donne bijzaak. Het lijkt meer nodig dan het veranderen van de grootte van een huis om de mentaliteit van de mensen die erin wonen te veranderen. Morgan Carras is een doctoraal onderzoeker in de geografie en duurzame ontwikkeling aan de Universiteit van St. Andrews. Dit artikel is opnieuw gepubliceerd vanuit het gesprek Nike Air Max 95 Femme onder een Creative Commons-licentie. Lees hier het originele artikel. Wat staat u op het punt om een ??beslissing te Nike Air Max 2017 Mujer nemen? Of het nu gaat om een ??eenvoudige beslissing, zoals het kiezen van een te huren kanaalreinigingsbedrijf of een complexer Adidas ZX 750 Mujer besluit, zoals het accepteren van een nieuwe baanaanbieding, het nemen van een besluit kan u het gevoel Nike Air Max 2017 Dames geven dat u verlamd bent. Je zegt tegen jezelf: "dat is genoeg, kies er gewoon een en ga verder." Maar wanneer je een keus maakt, beginnen de gedachten aan "doe ik het goed?"

Amy Morin, psychotherapeut en auteur van 13 Things Mentally Strong Women Do not Do, zegt dat het overdenken van een beslissing niet alleen onproductief is en je belemmert om enige vooruitgang te boeken, het kan ook een aantal ernstige gevolgen voor de gezondheid veroorzaken, waaronder verhoogde angst en depressie, slechte Nike Air Presto Herren kwaliteit van slaap en ongezonde coping-vaardigheden zoals eetbuien. Mourin wijdt een heel hoofdstuk Adidas ZX Flux Femme van haar  boek aan het probleem van overdenken, en hoewel ze zegt dat vrouwen de neiging hebben om meer dan mannen beslissingen te overdenken, heeft het herkauwen van een beslissing dezelfde negatieve impact op beide geslachten. Probeer deze strategie?n om de negatieve gevolgen van overdenken te voorkomen: om een ??overbeslissing te nemen over een beslissing, geef jezelf een tijdsbestek om erover na te denken.  Door tegen jezelf te zeggen: "Ik zal deze beslissing nemen voor 14.00 uur. vandaag en alles wat ik beslis zal goed komen "betekent dat je jezelf toestemming geeft om erover na te denken, maar niet toestaat dat het andere delen van je dag overneemt.

Morin stelt voor om jezelf af te vragen wat een redelijke hoeveelheid tijd is om Nike Internationalist Femme over dit onderwerp na te denken. Als het een klein probleem is, zoals welke verfkleur u gebruikt om uw kantoor Nike Air Max 270 Dames te schilderen, is misschien een deadline van 10 minuten voldoende; overwegende dat een groter besluit, zoals het accepteren van een nieuwe baan in een andere stad, een paar dagen van nadenken Nike Air Max 2017 Femme kan rechtvaardigen. Een van de problemen waar veel mensen vaak mee te maken krijgen, is om de hele dag aan hun problemen te denken, of op ongelegen momenten, zoals tijdens een belangrijke vergadering. Om dit te voorkomen, stelt Morin voor om een ??specifieke Nike Air Skylon 2 Femme tijd in te plannen waarin je jezelf de vrijheid geeft om na te denken over het probleem waar je een beslissing over moet nemen. Als gedachten over het onderwerp Nike Air Max 97 Femme in je brein kruipen voor je geplande denktijd, zeg je tegen jezelf: "Nee, ik ga erover nadenken na het eten, niet tijdens Adidas Falcon Femme deze vergadering" kan je helpen die gedachten weg te duwen, wetende dat je zult komen terug naar het  later.