Author Topic: is echt iets anders. Dit is een geweldige kans om alle aspecten van het bedrijf  (Read 20 times)

caicai2017

• Newbie
  • *
    • View Profile
winnen of verliezen. De Knicks hebben een reeks moeilijke Adidas Superstar Heren seizoenen en blessures Nike Air Max 90 Heren gehad. Dat is frustrerend voor hem. Hij wil altijd meer geven. Ik weet niet hoe mensen dat in een slechte zaak hebben gesponnen. Dit jaar, toen het naar het zuiden ging, tankte Melo dit seizoen nooit. Hij gaf nooit op. En weet je wat? Hij vond altijd een manier om bij iedereen positief te blijven, of hij gezond was of niet, en dat was heel bewonderenswaardig. Hij stak een vuurtje in onze buik om te concurreren Nike Air Max 90 Donne Rosa zelfs als we wiskundig Adidas Yeezy Boost 350 V2 Femme uit de playoff-achtervolging waren. Zoals je ziet, heb ik de afgelopen jaren veel rondgeleid, maar New York werd vorig seizoen mijn thuis. Ik ben nog steeds een basketbalnomade in hart en nieren. Zelfs vandaag wacht ik op een telefoontje over waar ik kom volgend seizoen. Misschien zijn het de Knicks en misschien een ander team. Waar het ook is, ik heb nog steeds die plunjezak in mijn kast.Nike Air Max 90 Heren Zwart  Ik ben klaar om Adidas Swift Run Femme te vertrekken. Op 20 november werd ik een professionele evaluatiescout / identificatie en intelligentie voor de Oklahoma City Thunder. Ik weet dat het een mondvol is, maar ik zal in essentie een volledige opleiding krijgen in alle kleine details die nodig zijn om een ??frontoffice te laten tikken.
Veel mensen in de Thunder-organisatie maakten dit een gemakkelijke beslissing - vooral Sam Presti. Ik ken Sam sinds Nike Air Max 90 Donne Nero onze San Antonio-dagen Nike Air Max Thea Dames en ik respecteer hem en wat hij heeft gedaan. De OKC-cultuur is echt iets anders. Dit is een geweldige kans om alle aspecten van het bedrijf te leren en een goed afgeronde basketbalmanager te worden. Ja, op een dag zou ik willen streven naar een GM-plek, maar niet voor een korte tijd. Tijdens mijn carrière ging ik altijd rond en zei: "Ik wil een GM worden." Nu lijkt dat vrij gewaagd - misschien Nike Air Presto Femmezelfs een Nike Dunk Sky High Femme beetje na?ef. Het is gemakkelijk om van buitenaf te denken dat het bij GM vooral om het ondertekenen van spelers en het uitvoeren van transacties gaat. In werkelijkheid is er zoveel meer aan de hand. Er zijn zoveel bewegende delen en overwegingen die allemaal vari?ren, afhankelijk van de organisatie waarmee je bent en wat er in de league op dat moment gaande is.