Author Topic: lux Mujer[/ur  (Read 31 times)

caicai2017

• Newbie
  • *
    • View Profile
lux Mujer[/ur
« on: December 06, 2017, 09:46:58 pm »
(Rekrytering ?r lite annorlunda p? 80-talet.) Det ?r h?sten 1987, jag ?r 12 ?r gammal, och ingen vet vem kastade upp p? Robert Horry. Efter att ha just lagt Nike Air Huarache Femme fram en kraft fram till v?r resande parti, p? v?rt Nike Air Force 1 Femme redan lilla plan, slutar flygningen vara ... v?l ... inte s? j?mn. Det ?r tr?nga kvartaler: Robert, mitt emellan och Jason. Det ?r m?rkt och st?ttigt. Och p? den h?r lilla 80-talskulten ... tusentals f?tter uppe i luften ... sitter axeln Adidas NMD Dames till axeln med 17-?riga barnet som en dag kommer att bli Big Shot Bob ... n?gon b?rjar bli sjuk. Och d? kan n?gon inte hitta sin luftt?ta v?ska. Och d? v?ljer n?gon den v?rsta m?jliga riktningen att v?nda. Och sedan kastar n?gon upp. Till denna dag kan min bror Nike Air Huarache Womens och jag inte h?lla med om vem det ?r Nike Air Presto Hombre n?gon, oavsett om det var jag eller han. Fingrarna har spetsats. Anklagelser har gjorts. Ingen har erk?nt n?gonting. Men h?r ?r allt vi vet: 1. N?gon kastade ?ver Robert Horry. 2. Robert Horry hamnade inte till Wake Forest. Vad g?ller min pappa? Han Nike Roshe Run Femme skrattade bara. M?nga pappor skulle ha varit rasande, jag f?Adidas Tubular Dames rest?ller mig - deras barn rysar upp en stor arbetspresentation p? sitt nya jobb. Men v?r pappa? Nah. Han bad om urs?kt f?r Rob. Han f?rs?kte hj?lpa till att rensa roten. Och s? skrattade han bara. Och n?r det kom dags f?r n?sta rekryterande Nike Air Max 2016 Mujerresa - vi var r?tt d?r med honom. Och s? varje g?ng jag skryts av Coach K den vintern, ringer jag hem f?r att klaga. Jag s?ger till mina f?r?ldrar: "Den h?r killen K ?r s? meningsfull." Eller "Coach ropar alltid p? mig." Eller "Lyssna ... Jag tror Adidas ZX Flux Mujer inte att det h?r tr?nar." Saker som s?. Ocks?: Nike Air Max 95 Femme Du vet hur du som barn utvecklar en typ av sj?tte k?nsla f?r vad en "mamma-konversation" ?r j?mf?rt med vad en "pappa-konversation" ?r? Tja, du tror b?ttre att jag k?nner min pappas mantra: inga urs?kter. Och jag vet ocks?, djupt ner, att det ?r Nike Air Max Barato precis vad jag g?r varje g?ng jag ringer hem f?r att klaga p? Coach K: urs?kta. S? jag blir riktigt smart om det - och se till att, n?r som helst jag g?r min tr?nare, menar jag lite, pratar jag med min mamma. Tyv?rr, r?ttelse: Jag tror att jag ?r smart. Och jag tror att jag pratar med min mamma.Nike Air Max 90 Mens Lite vet jag, min mamma relayer varje enskild samtal direkt till min pappa. Mamma s?lde mig ut.